ДОДАТКОВІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИ

ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
В Законі України «Про дошкільну освіту» визначено, що додаткові освітні послуги вводяться за згодою батьків дитини, на основі угоди між батьками та дошкільним навчальним закладом та у межах гранично допустимого навантаження дитини. Оволодіння надпрограмовими завданнями в системі дошкільної освіти дає можливість кожній дитині розширити свої знання в тій чи іншій галузі, розвинути природні здібності, нахили.
Надання додаткових освітніх послуг (гуртки, секції тощо) у державних та комунальних дошкільних навчальних закладах визначаються наступними нормативними документами:
- Законом України «Про дошкільну освіту»;
- постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305 «Положення про дошкільний навчальний заклад»;
- постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності»;
- наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства економікиУкраїни та Міністерства фінансівУкраїни від 23 липня 2010 № 736/902/758 «Про затвердження порядків надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами»;
- наказом Міністерства освіти і науки України від 11 березня 2002 № 183 «Про затвердження Типового договору про навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації або про надання додаткових освітніх послуг навчальними закладами»;
- постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».
Відповідно пункту 4 статті 23 Закону України «Про дошкільну освіту», передбачено введення додаткових освітніх послуг, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти, лише за згодою батьків дитини або осіб, які їх замінюють, за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють, та дошкільним навчальним закладом. При цьому, реалізація варіативної частини Базового компоненту може здійснюватись, у тому числі, за рахунок додаткових освітніх послуг.
Перелік платних послуг, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 796 (із змінами), враховує зміни у законодавстві, що відбулись протягом останніх років, конкретизує та узгоджує платну діяльність у сфері освіти з іншими нормативним актами.
Порядок надання платних послуг державними та комунальними дошкільними навчальними закладами врегульовано спільним наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства економіки України та Міністерства фінансів України від 23.07.2010 № 736/902/758 «Про затвердження порядків надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 листопада 2010 р. за № 1196/18491.

З метою розвитку природних задатків та нахилів дитини у ДНЗ №43 "Сонечко" працюють гуртки.

Гурток «Розумники»

Мета: активізувати пізнавальну діяльність дітей старшого дошкільного віку;

підвищувати рівень пізнавальних процесів; розвивати навички логічного мислення; формувати навички мотивованої поведінки при використанні придбаних знань і умінь в повсякденному житті.

,

Гурток «Сонячні промінчики»

Мета : вдосконалювати всебічний розвиток творчих здібностей дітей засобами театрального мистецтва; розвивати виконавчі здібності, впевненість в собі, своїх силах; удосконалювати психічні процеси; розширювати світогляд; сприяти розвитку мовленнєвої компетенції; виховувати комунікативні здібності, естетичний смак, творчу самостійність.

,

Гурток «Співаночка»

Мета : розвивати вокальні здібності дітей, відчуття ритму; голос на основі

природного звука; закріпляти і розширювати діапазон голосу; формувати навички і уміння виразного співу; розширювати музичний кругозір.

,

Гурток «WonderKids»

Мета : надати основи знань, навичок і вмінь з англійської мови, закласти базу успішного вивчення мови на подальших етапах навчання. Навчити дітей розуміти та використовувати деякі основні лексичні й граматичні структури. Формувати вміння аудіювання та говоріння англійською мовою. Виховувати інтерес до вивчення англійської мови, використовуючи в навчальному процесі пісні та ігри, що відповідають віковим особливостям дітей дошкільного віку.

,

Гурток «Капітошка»

Мета : розвивати хореографічні здібності, почуття ритму, музично-пластичний досвід. Навчати самостійно створювати певний художній образ в танцях. Виховувати артистизм, комунікабельність.

,

Гурток «Веселі музики»

Мета: розвивати музичні здібності дошкільників, бажання і уміння грати на музичних інструментах, формувати навички гри соло та в ансамблі.

,

Гурток" Веселі шахи"

Мета: сприяння розвитку інтелектуальних здібностей дітей ,формувати в них вміння характеризувати причинно- наслідкові зв' язки, узагальнювати і робити висновки.Розвивати увагу, просторову уяву, логічне мислення та пам' ять.

,

Кiлькiсть переглядiв: 595

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.