/Files/images/изображение_viber_2021-10-05_06-25-18-666.jpg

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач ДНЗ № 43

_______ О.ЗЕЛЕНКОВСЬКА

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в ДНЗ № 43 «Сонечко» на 2021/2022 н.р.

№ з/п Заходи Термін проведення Відповідальний
Нормативно-правове забезпечення
1 Створення нормативно-правової бази щодо забезпечення запобігання та протидії булінгу упродовж року Завідувач
2 Надання інформації батькам, педагогам, розгляд на засіданнях виробничих нарад, оновлення інформації на веб-сайті закладу з проблеми запобігання та протидію булінгу упродовж року Вихователь – методист
3 Невідкладне інформування відповідних органів, визначених Законом України від 18.12.2018 № 2657-VIII«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», у разі виявлення випадку булінгу у разі виявлення випадку Завідувач
Робота з педагогами та колективом
4 Організація і проведення тематичного тижня «Я маю право!» 27.09.-10.01.2021 Вихователь – методист
6 Проведення круглого столу «Профілактика жорстокого поводження з дітьми» грудень Вихователь – методист
7 Консультація: «Дошкільники та їх права і обов’язки» січень Вихователь - методист
9 Вивчення психологічного клімату в педагогічному колективі квітень Практичний психолог
Робота з дітьми
11 Психологічне вивчення дітей «групи ризику» квітень Практичний психолог
12 Бесіда «Мої права та обов’язки» 30.09.2021 Педагоги
14 Корекційно-розвивальні заняття з дітьми старших груп січень Практичний психолог
15 Перегляд та обговорення мультфільму «Жив собі чорний кіт» лютий Педагоги
16 Організація виставки малюнків «Я маю право» березень Педагоги
Робота з батьками
17 Активізувати просвітницьку роботу з питань правової освіти серед родин вихованців Протягом року Педагоги
18 Забезпечити консультативну допомогу батькам з питань соціально-правового захисту дошкільників (за потребою) Протягом року Практичний психолог, вихователь – методист, педагоги
19 Розміщення нормативно-правових документів, телефонів довіри на інформаційних стендах та веб-сайті ЗДО для ознайомлення батьківської громадськості вересень Громадський інспектор
22 Консультація: «Правова освіта для маленької дитини» січень Вихователь-методист

Вихователь-методист Наталія ШИПОВА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ № 33 від 12 січня 2021 року

"Про затвердження Базовогокомпонента дошкільної освіти(Державного стандарту дошкільноїосвіти) нова редакція"

Базовий компонент дошкільної освіти затверджено сьогодні, 12 січня 2021 року, повідомляютьна сайті МОН. Відповідний наказ розміщено на сайті Міністерства.

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні. Нова редакція документа дасть змогу продовжити реформу дошкільної освіти з урахуванням наступності між закладом дошкільної освіти та загальної середньої освіти.

Вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей дошкільнят визначено за такими освітніми напрямами:

  • особистість дитини;
  • дитина в сенсорно-пізнавальному просторі;
  • дитина в природному довкіллі;
  • гра дитини;
  • дитина в соціумі;
  • мовлення дитини;
  • дитина у світі мистецтва.

Виконання вимог Держстандарту забезпечується з урахуванням задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних і фізичних можливостей у найбільш оптимальній для кожної дитини формі.

«Державний стандарт дошкільної освіти — це взаємозв’язок між цінностями дошкільної освіти, напрямами освіти (змістом), процесом формування досвіду дитини в різних видах діяльності, що забезпечують освітній результат — компетентність дитини старшого дошкільного віку, а також умови, за яких ці компетентності можуть бути досягнуті», — зазначають на сайті МОН.

Базовий компонент дошкільної освіти заснований на компетентнісному підході, як і Державний стандарт початкової освіти.

Ключові компетентності Базового компонента дошкільної освіти продовжуються в Держстандарті початкової освіти за окремими освітніми галузями. Наприклад, освітні напрями «Дитина в природному довкіллі» та «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» продовжуються математичною та природничою освітніми галузями, а «Дитина у світі мистецтва» — мистецькою та технологічною.

Наступність між дошкільною та початковою освітою простежується й через формування наскрізних умінь, що є спільними для дошкільної та початкової освіти: виявляти творчість та ініціативність, керувати емоціями, висловлювати та обґрунтовувати власну думку, критично мислити, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми та співпрацювати в колективі.

/Files/images/osnovna.jpg

wym-1607367148915 - "Запобігання та протидія насильству " Методичні рекомендації

На початку року президент України підписав закон «Про запобігання та протидію домашньому насильству». Закон деталізує види насильства на фізичне, сексуальне, психологічне та економічне.

Домашнє насильство – дії або бездіяльність фізичного, сексуального, психологічного або економічного насильства, що вчиняються в сім’ї чи в межах місця проживання або між родичами або між колишнім чи теперішнім подружжям, або між іншими особами, які спільно проживають (проживали) однією сім’єю, але не перебувають (не перебували) у родинних відносинах чи у шлюбі між собою, незалежно від того, чи проживає (проживала) особа, яка вчинила домашнє насильство, у тому самому місці, що й постраждала особа, а також погрози вчинення таких діянь.

Якщо раніше за домашнє насильство була виключно адміністративна відповідальність, то тепер введено і кримінальну відповідальність окремим законом, який набув чинності з січня 2019 року.

Законом визначено, що запобігання домашньому насильству – система заходів, що здійснюються органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, та спрямовані на підвищення рівня обізнаності суспільства щодо форм, причин і наслідків домашнього насильства, формування нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки у приватних стосунках, небайдужого ставлення до постраждалих осіб, насамперед, до постраждалих дітей, викорінення дискримінаційних уявлень про соціальні ролі та обов’язки жінок і чоловіків, а також будь-яких звичаїв і традицій, що на них ґрунтуються.

НАВЧАЄМОСЬ ДИСТАНЦІЙНО!

Ну що ж любі друзі, почнемо навчання!

Для цього нам трішки потрібно бажання.

Ми разом повинні все спланувати,

Як краще на відстані нам працювати.

Для наших малят цікаві завдання,

Ігри та конкурси та побажання.

Тільки цікаве, тільки яскраве,

Ми дистанційно підготували.

Тож любі друзі всіх ми чекаємо,

На спілкування усіх надихаємо!

Сайт ЗДО усім допоможе,

Вірус мине! І ми переможемо!

/Files/images/foto/f/С0нимок.PNG

/Files/images/foto/f/Сн0имок.PNG

Готуємось до школи wym-1589483898198/Files/images/vayber/grupi/9_grupa/unnamed.gif

Формування навичок спілкування wym-1589484095004

/Files/images/foto/Базовий+компонент+дошкільної+освіти.jpg

БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(нова редакція)

Затверджений наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. № 615 від 22.05.2012 р.

Науковий керівник Богуш А.М., дійсний член НАПН України проф., доктор пед. наук.

Авторський колектив: Богуш А.М., Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Гавриш Н.В., Долинна О.П., Ільченко Т.С., Поніманська Т.О., Піроженко Т.І., Сідєльнікова О.Д.,Шевчук А.С., Якименко Л.Ю.

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджується Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; подано сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.

Зміст і структура Базового компоненту дошкільної освіти.

Інваріантна складова змісту дошкільної освіти містить такі освітні лінії:

«Особистість дитини»,

«Дитина в соціумі»,

«Дитина у природному довкіллі»,

«Дитина у світі культури»,

«Гра дитини»

«Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі»,

«Мовлення дитини».

Варіативна складова змісту дошкільної освіти презентує освітні лінії:

«Комп’ютерна грамота»,

«Іноземна мова»,

«Шахи»,

«Хореографія».

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 263

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.