Історія закладу освіти

Дошкільний навчальний заклад № 43 «Сонечко» був відкритий в листопаді 1976 року. В дошкільному закладі функціонувало 12 вікових груп, очолювала заклад Бондарева Зоя Петрівна. З дітьми працювали висококваліфіковані педагоги, три з яких мали звання вихователь-методист.

За роки плідної праці до послуг дітей були відкриті музичний та фізкультурні зали, світлиця, фітобар, міні-музей, кімната БЖД.

Широко відкритими очима дивиться дитина на навколишній світ. Вона хоче пізнати його, відчути, зробити своїм. Тож педагоги повинні дати малятам уявлення про все, що їх оточує, допомогти кожній дитині сформувати своє особисте бачення світу. Тому з 1998 року по 2000 рік педколектив працює над темою “Виховання патріотичних почуттів шляхом ознайомлення дітей з рідним краєм”. Робота починалася з анкетування вихователів “Чи знаєте ви свій рідний край?” З метою підвищення знань вихователів проводився семінар “Де ти народився, завжди пам’ятай, і з рідної стежки ніде не звертай”. Цій темі була присвячена робота творчої групи. В дошкільному закладі створений міні-музей, де представлений тваринний та рослинний світ Мелітопольщини. Вдало створена діарама нашої місцевості, зокрема місце, де розташована Кам’яна могила. В міні-музеї проводились заняття з дошкільниками по ознайомленню дошкільників з рідним краєм.

З 2004 року педколектив працює над темою “Розвиток пізнавальних здібностей дошкільників через економічне виховання в умовах оновлення змісту освіти”. Створена творча група “ Бережливість як основа формування економічної культури дошкільників”.

З метою профілактики хвороб діти вчилися правильно дихати, використовували корегуючу гімнастику, полоскали ротову порожнину відварами трав. З метою профілактики захворювань був створений фітобар, де діти ласували запашним вітамінним чаєм. Нажаль останні роки

збільшилась кількість дітей групи ЧДХ. Для них у ДНЗ організована група “Здоровейко”, заняття якої проводилися на засадах ігрового стрейтчингу.

Фізичне здоров’я невідривно пов’язане з психічним. Психічне здоров’я людини визначається здатністю успішно регулювати власну поведінку й діяльність за установленими нормами та правилами. Несприятливі емоційні чинники порушують перед усім поведінку дитини й відразу ж пагубно впливають на її взаємини з тими з ким вона спілкується. З метою корекції поведінки дітей були проведені консультації “Депресія. Види та шляхи усунення”, “Способи корекції психо-емоційної сфери дошкільників”, “Психічне здоров’я малюка потребує захисту” /пр. психолог Нелідіна Ю.М./.

Протягом двох років працював психолого-педагогічний всеобуч для батьків, щодо подолання проблем соціально-емоційного розвитку дітей.

Рідна мова є основою навчання і виховання дошкільнят. Засвоюючи рідну мову, дитина засвоює не самі слова, їх сполучення та видозміни, а безліч понять, поглядів на речі, велику кількість думок, почуттів, художніх образів, логіку і філософію мислення. Уміння передавати свої думки, почуття, бажання в словесній формі забезпечують дітям взаєморозуміння під час ігор, занять та інших видів колективної діяльності. Рідна мова – засіб виховного впливу на дітей і цим широко користуються педагоги нашого дитячого садка. Для розвитку мовної компетенції були проведені консультації, колективні перегляди.

Ранній вік – це особливий, несхожий на жодний інший, етап в розвитку людини. Він характеризується великими потенційними психо-фізичними можливостями. Виходячи з цього, завдання педагога – знайти шляхи та забезпечити розвивальне середовище для їх максимальної реалізації. Розвиток психіки дитини, формування її особистості можливі лише в процесі активної діяльності, через яку відбувається пізнання навколишнього світу, набуття власного практичного досвіду. Практична діяльність – платформа психічного розвитку, “мислення руками” для дітей раннього віку. Над

виконання цих завдань плідно працюють вихователі груп раннього віку. Багатофункціональні сенсорні куточки, нетрадиційне фізкультурне обладнання для малюків, веселі і пізнавальні заняття, розвивальні ігри, виготовлені власноруч - це творчий доробок педагогів.

Одне з важливих завдань дошкільного закладу - пропаганда педагогічних знань серед батьків. З цією метою в дошкільному закладі використовуються різноманітні ефективні та дійові форми і методи роботи, які допомагають поглиблювати знання батьків з конкретних проблем виховання дітей, удосконалювати їх педагогічні вміння. Ділові ігри, літературно-музичні розваги , засідання батьківського клубу “Оберіг”, спортивні розваги за участю батьків , погостини – ось невелика частка довготривалої і плідної взаємодії.

Розвиток, виховання малечі зумовлюються тим, як спрямовують її почуття та волю вихователі і батьки, чи правильно вони здійснюють індивідуальний підхід до неї, наскільки володіють педагогічним тактом і педагогічною майстерністю, як поєднують високу вимогливість з любов’ю до своїх вихованців. Як важливо, щоб вихователь завжди був у курсі новітніх досягнень педагогічної науки і практики. Тому усі форми методичної роботи в дошкільному закладі спрямовані на стимуляцію пошуку творчої активності працівників.

З 2008 року колектив працює над темою «Розвиток соціально-моральної компетентності особистості дошкільника при ознайомленні з природою рідного краю». Підсумком цієї роботи в 2011 році став постер, в якому відображені досягнення колективу за час роботи над цією темою.

З 2010 року колектив працює над темою «Формування у дошкільників свідомо відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих як найвищої цінності». За час роботи були проведені педради, круглий стіл, семінари-практикуми, ділова гра, консультування педагогів та батьків, спортивні розваги, дні здоров’я, часто хворіючі діти відвідували

гурток «Здоров’ячок», працювала творча група «Навчально-методичне забезпечення лінії «Фізичний розвиток» за Державною Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»

Кiлькiсть переглядiв: 672

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.